Post by nornotextdija on Mar 17, 2022 1:55:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Big Hunter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Big Hunter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (många poäng) ▞▞▞
▞▞▞ Big Hunter 2022 version ▞▞▞
den har inget mönster. det är bara slumpmässiga attacker utan att lämna några avbrott i rörelsen. om jag måste träffa en viss punkt, då behöver jag att djuret exponerar det, inte laddar kontinuerligt. det är otroligt svårt att bara få elfenben (om du inte gillar massor av annonser). göra spelet spelbart. tack
Riktigt kul men det skulle vara bra om du kunde lägga till en butik i spelet så att du kan köpa skinn och mer kraftfulla Spears:)
Riktigt trevligt och actionfyllt spel. Jag älskade variationen av vapen du kan använda och att det inte finns någon form av energi som kan stoppa dig från att spela spelet.
Det här spelet är riktigt roligt, det enda problemet är att Terror Bird-historien är omöjlig
Du suger
Big Hunter Acción hxsy
Inte så värst kul och massvis av reklam
Coolt
Thin game suck det hade alltid någon reklam och när jag skjuter till fick jag det perfekta skottet men det sköt inte i huvudet jag hatar det
Nästan ospelbar. Spelet är roligt och utmanande direkt utanför porten ... svårigheten att skala är dock bruten AF. Efter ungefär en timme eller två av spel blir det bokstavligen omöjligt att vinna. Då måste du bara vänta på att få dagliga bonusar bara för att uppgradera dina vapen, eftersom mängden du får från jakter är ingenting jämfört med hur expresiva uppgraderingarna är. Detta kan enkelt fixas genom att öka mängden elfenben du får per jakt, eller drastiskt minska kostnaderna för uppgraderingar.
du kan bara röra dig bakåt och kasta men på något sätt förstörde de den enkla saken. Ibland kastar den ett spjut istället för att röra på sig.
OMG super bra spel en lite svårt men super bra spel när kommer nästa uppdatering
<a href=""></a>
blev tråkigt efter ca 10 sekunder. kontrollen är hemsk.
jag.
Det är ett mycket bra spel. men det vill ha nya djuruppdateringar
Snyggt spel, men på vissa enheter överbelastas systemresurserna vid laddning och kan frysa enheten. Verkar dock inte ha problemet på min Essential Phone. Jag är inte direkt ett fan av ljudeffekterna förresten, eftersom Terror Bird avsiktligt låter som en kyckling.
Beroendeframkallande o bra men borde vara belöningar lite oftare
Big Hunter የእንቅስቃሴ yht
Dag 20 är omöjlig och ta bort svaga punkter
Ganska kul skulle vara femstjärnigt men några av vapnen är likadana och ser annorlunda ut, det är också ett grind-spel och det tar ett tag att få tag i vapen.
Nivåerna är för repetitiva, att bara flytta de svaga punkterna om och om igen och slå dem blir för tråkigt och att behöva slutföra 50 nivåer för att gå framåt är alldeles för mycket, annars är det väldigt snyggt spel.. Ps: tona ner animationsövergångstiden efter att ha slutförts en nivå
Det här är verkligen ett intressant spel. Det bär också en del ilska med sig.
Det här spelet är omöjligt. Mammuten hoppar upp och blockerar mitt spjut varje gång jag skjuter det, och mitt spjut går igenom de svaga punkterna. Det här spelet är skräp!
Det här spelet suger det fel, du får en annons varje gång du slutför ett datum och du måste göra 60 DAGAR FÖR ATT GÅ NIVÅ ETT JAG REKOMMENDERAR INTE ATT SPELA DETTA SPEL
Bra spel men behöver lägga till fler djur och vapen
Detta är ett roligt, men inte alltför lätt spel! Jag älskar hur du kan hoppa över vissa annonser, och att det inte finns för många av dem också! Jag rekommenderar starkt att skaffa det här spelet om du vill fördriva tiden.
Upprepande. Blir tråkigt efter ett tag... Estetiskt är det ett vackert spel men har inte så mycket substans i sig - speciellt med mängden reklam!
Sätt till många påträngande och långa annonser som inte går att hoppa över. Skam också, ganska kul.
Om du köper något i spelet, avinstallera inte spelet eftersom det kommer att radera allt. Det är dock ett bra spel
det är förvånansvärt svårt. Jag är på väg att sluta för det är så nedslående. Jag kan inte ens komma förbi det enorma stadiet, kan inte föreställa mig hur de andra stadierna är.
Asså deta spelet suger
Jag kan inte sluta spela först men när jag inser att det inte är rättvist. Det förstörde mitt spel. Det låter dig förlora oundvikligt. Även när du går bakåt blir du fortfarande jagad. Det är det enda och stora problemet. Jag hoppas att de fixar det.
Jag älskar enkelheten om den. Det är ett riktigt roligt spel att spela, väldigt smidigt, väldigt lätt att kontrollera och jag älskar konceptet. Det här spelet överraskade mig.
Big Hunter მძაფრსიუჟეტიანი lulf
Bör lägga till fler nivåer
Kul men i app-köp fungerar inte
Jag älskade det här så mycket. Ibland glömde jag bort att spela det men det är ett väldigt avslappnat spel och enkel spelmekanik och det är utmanande. Alla borde prova detta spel.
Big Hunter Azione quj
Det är ganska roligt men framstegen går lite långsamt
ganska solid på att vara enkel men rolig. Inte den typ av spel jag föredrar.
Bästa
Big Hunter Acción wazy
ganska trash spel. blev uttråkad efter 3 min. samma repetitiva sak för minst 8 lvls raka. ser trevligt ut, men väldigt repetitivt.
Du bör lägga till dinosaurier i den. Gör det också lite lättare.
Istället för 3/5 låt oss säga 7/10. Mycket intressant gameplay. En stor tidsmördare. Lite för repetitivt. Fler djur och färre scener tack. Djuren ser bara ryckiga ut i allmänhet. Ingen skräckfågel kommer att böja sig och klippa dig. Det är ok att ha tvivelaktigt stora bestar men en 5 meter hög smilodon kommer inte att tugga mig när jag går som en liten katt. Kanske lägga till anpassning till huvudpersonen eller lägga till en stammeny. Slutligen, den där tjejiga pojken är inte min stamledare någon dag.
Ta en basoka och skjut mamoten.
Det här spelet är alldeles för svårt, det är så dumt att du måste träffa en svag punkt, det är omöjligt att du inte kan komma undan det här spelet är dåligt enligt mig
Terrorfågel är för svårt.
Lite tråkigt, inte tillräckligt med action
Jag vill ha tillbaka mina pengar.måste fortfarande titta på annonser för att få bonusvalutan istället för att betala för inga annonser och få en bonus i spelet till valuta utan annonser.