|
Post by C Upp on Apr 24, 2009 17:26:44 GMT -5
Håller precis i detta nu på att plita lite med hemsidan. Inget speciellt, bara lite uppgradering av bilar och sånt.
-Masens bil är nu osynlig då han bytt och inte skaffat kamera -Gulliz kör numer en BääÄmmmWäää -Båda deras gamla bilar och min kära Stina finns nu i "Tidigare Klubbilar" under Mediafliken -Shoppen innehåller nu bara klibbor -Filmerna från Strängnäs och Lunda finns nu även som Downloads. Håller på att ladda upp nu. -Håller även på med en ny kod till allas bilsidor. Lite kvar att fixa innan jag är nöjd dock.
Vore kjempegrejt om ni alla kunde gå in under era bilar och skriva ett mail till mig med vad som är fel, vad ni gillar och såklart ut och fota era bilar och skicka bilder (gärna 800x600 i storlek, eller större) till conny@rodljusracing.se Och har jag gjort nåt fel eller glömt nåt så är det bara att säga till så fixar jag det. Och sätt fart nu, sommaren är ju här inom kort.
|
|
|
Post by skagge on Apr 24, 2009 18:16:32 GMT -5
Det ser bra ut! Nu ska vi bara se till att ses och fota. Så vi kan ha lite nya bilder på förstasidan.
|
|
|
Post by masen on Apr 30, 2009 3:21:54 GMT -5
har fotat bilen, kan maila bilder i helgen, vilken adress ska jag skicka dem till?
|
|
|
Post by C Upp on Apr 30, 2009 4:58:05 GMT -5
conny@rodljusracing.se fungerar nog.
|
|
|
Post by masen on Apr 30, 2009 10:43:36 GMT -5
ok =)
|
|
|
Post by masen on May 3, 2009 10:28:51 GMT -5
ska tvätta bilen bara, är för skitig för att jag ska vilja föreviga den just nu =)
|
|