|
Post by C Upp on Apr 5, 2005 11:25:52 GMT -5
Tjena. Har idag mailat till ett företag som trycker nummerplåtshållare i små skalor. Hon tar 200:- styck för 10 stycken men bara med enfärgstryck. Har mailat o frågat vad hon tar för 10 stycken med tvåfärgstryck, vitt www. och .tk och rodljusracing i rött.
Vart går smärtgränsen för er när det gäller nummerplåtshållare. Om jag nu lägger ut, säg 2500:- för 10 stycken så vill jag ju inte gå för mkt back på affären. Helst inte alls... Chansen finns ju att priset går upp emot 300:- styck för hållarna, vilket inte jag tycker är så mkt för en cool nummerplåtshållare, det är ju en engångskostnad som man kan flytta vidare mellan bilarna när man byter upp sig (eller ner som Stengah ;D) De blir ju klart snyggare än de vanliga "bilportalen" eller "Upplands Motor" eller vad man nu har...
|
|
|
Post by skagge on Apr 20, 2005 4:31:08 GMT -5
Tjena. Har idag mailat till ett företag som trycker nummerplåtshållare i små skalor. Hon tar 200:- styck för 10 stycken men bara med enfärgstryck. Har mailat o frågat vad hon tar för 10 stycken med tvåfärgstryck, vitt www. och .tk och rodljusracing i rött. Vart går smärtgränsen för er när det gäller nummerplåtshållare. Om jag nu lägger ut, säg 2500:- för 10 stycken så vill jag ju inte gå för mkt back på affären. Helst inte alls... Chansen finns ju att priset går upp emot 300:- styck för hållarna, vilket inte jag tycker är så mkt för en cool nummerplåtshållare, det är ju en engångskostnad som man kan flytta vidare mellan bilarna när man byter upp sig (eller ner som Stengah ;D) De blir ju klart snyggare än de vanliga "bilportalen" eller "Upplands Motor" eller vad man nu har... Fast jag tycker nästan att det är snyggast utan. Faktiskt.
|
|
|
Post by John on Apr 20, 2005 13:27:00 GMT -5
Jag tror jag håller med Sebbe faktiskt. Det ser nog bättre ut utan skylthållare, men det är nog lite olika beroende vad man har för bil.
|
|
|
Post by C Upp on Apr 20, 2005 18:59:57 GMT -5
Jovisst kanske det ser bättre ut utan hållare, och den väger ju faktiskt säkert några gram också ;D Men det är inte det som är det viktiga. Det handlar om att representera De kommer nog inte hamna på mer än 160:- styck om vi gör som jag tänkt nu. Hoppas bara det finns intresse.
|
|
|
Post by wagge on Apr 22, 2005 11:08:57 GMT -5
Håller nog med de två som tycker det är snyggare utan.
|
|
|
Post by C Upp on Apr 25, 2005 14:55:12 GMT -5
Okej, då skiter vi i det. Jag ska försöka pilla ihop en egen till 142:an av en gammal reklamskylt och nya klibban. Blir det bra så är det ju bara att göra det själv om man mot förmodan vill ha en.
|
|