|
Post by C Upp on Jun 25, 2006 20:30:16 GMT -5
Det dyker in frågor lite då och då om hur man blir medlem på riktigt i Rödljusracing. Tänkte reda ut det lite, så det står klart för alla.
Citerar Lifter, för han uttryckte sig så bra: Medlem blir man genom att registrera sig på forumet, presentera sig och visa sig engegerad i allt som rör rödljusracing. Sen kommer en mer eller mindre "formell" inbjudan till medlemskap av någon nuvarande medlem, samt information om och hur den beryktade hundringen ska betalas.
Medlemsskapet kostar alltså 100 svenska kronor för ett år. Från Maj 2006-Maj 2007 (oavsett när medlemsskapet betalas).
I medlemsskapet ingår: Medlemskort (kommer). Rabatter hos EEB, Bilvårdshuset och SM-Racing. Info om bilen på hemsidan. Tillgång till den medlemsskyddade delen av forumet. En dittnamn@rodljusracing.se E-posadress.
Pengarna kommer bl.a. gå till att bekosta servern och .se-adressen. Pengarna kommer inte hamna i någons privata ficka, utan ska redovisas en gång per år, i samband med någon större träff/möte.
|
|
|
Post by ohrstrom on Sept 16, 2007 10:24:43 GMT -5
Hallå där! Vet inte vart jag ska skriva men jag börjar skriva här så får vi se vart det leder! Var och jobbade tillsammans med en kille som är medlem på denna sida, han tipsade mig helt enkelt om sidan. Vem är jag då? Jo jag är: Nicklas "Örat" Öhrström Kör en volvo s40 2,0 T årsmodell 01. En fas 2:a med andra ord, Den är varken trimmad eller stylad men går grymt bra. Har gått 13000mil.Det enda jag gjort i stylingsväg är att jag köpt vita postionsljus till sidorna på bilen Bilen är desutom Panamagul. Ja en gul volvo! Coolt med andra ord. Ja det jag kommer på att skriva nu. Skulle vara kul om någon bekräftade att de läst detta? Mvh Nicklas Öhrström orat@musiker.nu
|
|
|
Post by skagge on Sept 19, 2007 11:51:36 GMT -5
Hallå där! Vet inte vart jag ska skriva men jag börjar skriva här så får vi se vart det leder! Var och jobbade tillsammans med en kille som är medlem på denna sida, han tipsade mig helt enkelt om sidan. Vem är jag då? Jo jag är: Nicklas "Örat" Öhrström Kör en volvo s40 2,0 T årsmodell 01. En fas 2:a med andra ord, Den är varken trimmad eller stylad men går grymt bra. Har gått 13000mil.Det enda jag gjort i stylingsväg är att jag köpt vita postionsljus till sidorna på bilen Bilen är desutom Panamagul. Ja en gul volvo! Coolt med andra ord. Ja det jag kommer på att skriva nu. Skulle vara kul om någon bekräftade att de läst detta? Mvh Nicklas Öhrström orat@musiker.nu Hej och välkommen! En presentation om dig själv kan du skriva under "Vem är du?"
|
|