|
Post by C Upp on Jun 16, 2005 6:32:14 GMT -5
Har lagt upp den nya versionen av hemsidan nu! Hoppas ni gillar den. Klicka runt lite och berätta vad ni tycker //Conny (Bulten)
Skägget och jag har suttit och pillat ihop en ny sida som vi hoppas ska komma upp inom kort. Måste bara få in nya fräsha bilder på alla bilar, och uppdaterad info.
Färdiga bilar: Skägget, Bulten, Masen
Ni som inte har mailat ny info/bilder kan göra det så fort som möjligt till rodljusracing@uppsala.com
|
|
|
Post by C Upp on Jul 18, 2005 13:40:27 GMT -5
Ropar ut en gång till innan jag lägger upp sidan (förhoppningsvis i veckan som kommer). Om ni har nya bilder eller ny informationstext om era bilar så maila dom till rodljusracing@uppsala.com
|
|
|
Post by EEB on Aug 2, 2005 22:30:41 GMT -5
Mycket snygg hemsida !
Det har ni gjort bra.
|
|
|
Post by C Upp on Aug 3, 2005 5:48:15 GMT -5
Kollade precis på jobbet, en mac med safari som webbläsare och upptäckte lite små defekter som ska åtgärdas. En som jag fattar, och en som jag inte har en aning om hur den uppkommer på en sida, men inte på nån annan. Men men. Jag lär mig.
Tackar för berömmet!
|
|
|
Post by skagge on Aug 3, 2005 14:03:50 GMT -5
Den blev bra.
|
|
|
Post by John on Aug 3, 2005 17:22:48 GMT -5
Det blev fint! Men runt 200 hk på min bil, ska det va ett slags skämt?
|
|
|
Post by skagge on Aug 4, 2005 6:02:26 GMT -5
Det blev fint! Men runt 200 hk på min bil, ska det va ett slags skämt? Haha, nej det ska väl vara 169 hk?! Det är väl orginal effekten som står där.
|
|
|
Post by C Upp on Aug 4, 2005 6:35:58 GMT -5
Hehe, tror jag kanske glömt att fixa till alla texter på bilsidorna från testversioner. Hur mycket har du då?
Emil påpekade att han inte kunde maila till den vanliga adressen, så om nån annan har problem med det så maila till connyuppvall@hotmail.com istället så fixar jag upp grejerna.
|
|
|
Post by John on Aug 5, 2005 11:33:49 GMT -5
Original är 169, men annars kan du väl skriva ca. 260 hk om det är nuvarande effekt som ska stå där. Bromspapper kommer framöver så kan vi skriva en exakt siffra.
|
|
|
Post by John on Aug 5, 2005 11:40:49 GMT -5
Du kan lägga in 200SX OGS under "Klubbar". OGS = Owners Group Sweden Adressen dit är www.200sx.nuUnder "G-tech" så bör det stå 0-60 mph eller 0-96 km/h. Det är det jag kan komma med. Annars är det toppen!
|
|
|
Post by C Upp on Aug 7, 2005 6:53:24 GMT -5
Fixar det när jag sitter med sidan nästa gång, just nu jobbar jag så... Var ska du bromsa nånstans? Har du fått nån prisuppgift? Eller är inget spikat än?
|
|
|
Post by John on Aug 7, 2005 14:25:06 GMT -5
Har inte bokat nån tid för bromsning än för bilen är inte i ordning än. Killen som skulle mappa har lagt det på is ett tag då han va väldigt upptagen en tid framöver. Så jag ska försöka ordna till motorn på nåt annat sätt.
|
|