|
Post by skagge on May 7, 2006 7:06:48 GMT -5
Ikväll är det träff igen vid Plantagen om man läser på Zatzys hemsida. Jag kommer tyvärr inte, ska jobba. Men nästa helg är jag ledig!
|
|
|
Post by C Upp on May 7, 2006 11:02:58 GMT -5
Jag dyker ner ifall folk kommer förbi. Tror väl Gulliz också visar sig...
|
|
|
Post by Gulliz on May 7, 2006 11:34:14 GMT -5
Finns en smärre risk.. Städade förådet lite i dag.. (så man har någon stans att meka lite) Iaf.. hitta en turbotrycks mätare och pila iväg till Micro, köpte en hållare och lite slang.. lillebror kom förbi och vi hjälptes åt att mata slangen igenom torpedväggen.. INTE ROLIGT..
Iaf.. C Upp tror de e en mätare du skulle kunna få sedan.. typ volvo orginal till nån R-sports satts.. kanske 140 eller 240.. Kanske e för nytt för dig.. Bilen laddar fint.. drog den på en repa och 0.5 bar och pickar precis i början på 0.7 men återgår till 0.5.. Skoj skoj.. se vilken skillnad de blir efter man chippat den..
//Gulliz
|
|
|
Post by danneman on May 7, 2006 11:36:34 GMT -5
Sånt e kul Vilken tid är det ikväll ? Är det Zatzy som har träff eller vadå ?
|
|
|
Post by C Upp on May 7, 2006 12:07:28 GMT -5
Åh Gulliz... Ge mig... Jag har en mätare jag kan byta mot om du vill...
Kl. 20:00 tror jag de brukar börja. Det är då jag tänkte va där. Det är väl en Allmän träff som råkade startas på Yatsy.gorm
|
|
|
Post by ante018 on May 7, 2006 15:14:29 GMT -5
Jag var där,såg er på håll(Gulliz & C Upp)stog mot On Off ,3 röda Volvo från Uppsala volvoklubb
|
|
|
Post by C Upp on May 7, 2006 15:25:00 GMT -5
Jo, jag såg nog att det stod 3 volvos i ett hörn... Jag drog in min vrålskitiga 740 mitt i smeten (kändes det som) och försökte se cool ut. Men det går bara inte med den bilen. Jag vill få igång min 140 med kompressor!
|
|
|
Post by lifter on May 7, 2006 15:38:49 GMT -5
ante018, att du inte kom fram och sa hej då?
C Upp, Det kommer nog inte att gå med den heller...
|
|
|
Post by Gulliz on May 7, 2006 16:19:24 GMT -5
Ja hjälpte C Upp lite med att ställa åket brevid så vi representera RÖDLJUSRACING lite iaf. synd att de inte kom lite fler bilar från klubben med klibbor på bilarna..
Samma som alltid dock.. Som man fick höra i kväll "De e som att gå på krogen, man ångrar de dan efter"
Men de var skoj att se lite bilar och ta en massa insperation. Snacka ur sig lite och träffa polare..
Ante018. Får ju komma fram och säga hej o presentera er så man får ett nylle på namnet...
Danneman.. Tror folk bara skriver på att de ska vara och att dom ska ner.. Men de brukar vara träff ner på plantages parkering varje söndag kl 20:00.. Kom ner och köp en klibba (dekal) eller 2 och smeta på bilen.. Snacka lite skit.. Skulle va skoj att se bilen din..
C Upp.. Synd att vi hade samma mätare.. få rota mer i förådet.. hehe.. Har ju gammla burnout däck som vi skulle kunna göra en "RYKANDE" video med.. Bara du och jag=) grr..
//Gulliz
|
|
|
Post by masen on May 7, 2006 21:25:42 GMT -5
var upptagen med att köra ner motorcykeln från vinterförvaringen i dalarna, men ska försöka komma till nästa träff...
|
|
|
Post by danneman on May 8, 2006 0:14:30 GMT -5
Lovar att dyka upp nästa gång
|
|
|
Post by skagge on May 8, 2006 0:16:16 GMT -5
Jag är ledig nästa helg så då ska det inte vara omöjligt att komma.
|
|
|
Post by Gulliz on May 8, 2006 10:32:12 GMT -5
Får väll komma ner tidigare så vi får radda upp bilarna=) haha.. Nää men de skulle va skoj.. ska ja komma ihåg kameran..
|
|
|
Post by madness82 on May 8, 2006 13:47:12 GMT -5
Det var min bil som hade den ljusblåa bakluckan som stod nere vid Ante018.
|
|