|
Post by Gulliz on Jun 11, 2007 12:13:09 GMT -5
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och hon lägger på luren tec. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är de attid någon från skolan som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter henners taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör bara att en bil åker iväg. Det kasnke inte är en taxi? För ett par dagar sedan plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att ja skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhellst så har jag inte konfronterat hennes än. Jag tror att innerst inne vill jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom bilen för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset . Tycker ni jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa de själv??
|
|
|
Post by C Upp on Jun 11, 2007 15:10:30 GMT -5
Tror du kan fixa det själv med en svets och lite spillplåt, troligen ingen större operation. Men är du osäker med svetsen så kan det nog rekomenderas att du lämnar in den.
;D
|
|
|
Post by Gulliz on Jun 11, 2007 15:20:43 GMT -5
Hehe..
|
|