|
Post by Gulliz on Jun 15, 2006 13:11:03 GMT -5
Tjo! Har svårt att välja om sittdynan som man sitter på ska vara i mocka och nackstödet. blir bara skinn på sidorna nertill och sidan upp till.. Baksida och sidorna utåt blir i mocka.. Men hur kommer de se ut.. Kanske blir snyggare om man kör skinn i sittbrunnen och nackstödet och sidorna och baksidan blir i mocka.. de kanske blir snyggare... Bild på stolarna.. www.rodljusracing.se/bilder/gulliz2.jpgSkinn har jag fått tag på.. Blev Lammnappa mjukt och fint svart skinn.. Ratten kommer få sig en omsyning i skinn med.. svart skinn med överdelen i grå mockan.. Alla sömmar kommer bli i den blå metalic tråden och en sköld med "R" i skölden.. Det är bara att rösta på!!.. JAg lämnar in tygerna till Svärmor på söndag, som ska börja sy... GulliZ
|
|
|
Post by skagge on Jun 16, 2006 7:43:22 GMT -5
Måste ju ha mocka där man sitter om du inte vill glida omkring.
|
|
|
Post by Gulliz on Jun 16, 2006 9:58:12 GMT -5
Joo de e sant.. Tycker själv de e snyggare.. bara att skinn e ju sjukt dyrt.. Då sätter man ju skinn runt om som du har på dina stolar.. mocka i mitten och skinn runt om.. Man kanske skulle kunna köra mocka på baksidan av stolen mot passagerarna i bak
Ja du.. ska riva en stol så får man se..
|
|
|
Post by skagge on Jun 16, 2006 11:46:55 GMT -5
Behöver ju inte ha så mycket skinn, lycka till!
|
|
|
Post by lifter on Jun 16, 2006 11:54:30 GMT -5
Altså, skinn och mocca är sååååå ute, alla vet ju att det är kommunalbussinredning från tidigt 90-tal som gäller!
Err....
|
|
|
Post by Gulliz on Jun 16, 2006 12:08:52 GMT -5
hahah.. de ska man fan skaffa till nått sunk projekt.. Typ skoda Felicia 1.3 XL från 95.. Omsydda sportstolar från tyg man snott från gammal buss säten.. heheh.. fläskigaste frontspoilern från www.666edition.com Tok sänkt med 13" fälgar med tok fet putts kant och 2 varv elteips däck.. får inte glömma biltema solfilmning
|
|
|
Post by C Upp on Jun 16, 2006 14:12:21 GMT -5
Lifter har ju kommunalbusstyg på sina stolar... Riktigt... ja... jag vet inte vad man ska kalla det för.
|
|