|
Post by C Upp on May 22, 2005 16:55:55 GMT -5
Nu har det hänt igen... Inbrott i bilen utanför jobbet. Jag hade inte sååå mkt emot det när jag upptäckte att Stereon och några skivor var borta. Men när jag upptäckte att mina RayBan-glasögon var borta vart jag sur på riktigt.
När jag sen upptäckte att de brutit sönder tändningslåset så till den grad att jag inte kan få i nyckeln och åka ifrån jobbet. Då blev jag sur!!! Nu sitter jag fast här i Stockholm, utan nåt sätt att ta mig hem på. Jag är trött, bakfull (var på finlandskryssning med jobbet i natt) och tänker seriemördartankar!
Fy fan för dessa jävla idioter som inte kan se skillnad på ditt och mitt! Hoppas de alla blir överkörda av ångvältar... låååångsamt... låååångsamt...
|
|
|
Post by Tuff-Tuff on May 23, 2005 5:48:38 GMT -5
F-n vad du har otur... Är det inbrott nr 6 det här eller?
|
|
|
Post by John on May 24, 2005 9:59:16 GMT -5
|
|
|
Post by skagge on May 25, 2005 0:26:12 GMT -5
Bilar är heliga, man rör inte någon annans bil.
|
|
|
Post by C Upp on May 25, 2005 3:36:05 GMT -5
Ja, det här är andra gången jag har inbrott i 740n i stockholm. I 140n har jag haft 4 inbrott varav en gång snodde dom den... och lämnade tillbaka den en timme senare...
Hoppas jag får tillbaka den lagad snart bara.
|
|
|
Post by skagge on May 26, 2005 5:47:36 GMT -5
Vad har du för bil nu då?
|
|
|
Post by C Upp on May 26, 2005 10:17:20 GMT -5
Bil? Har ingen bil nu Lånade morsans nu för att köra till jobbet en sista dag. Sen blir det att cykla och tigga skjuts. Cyklade ner på stan idag till Arbetsförmedlingen, gick till Stengah igår och kollade på film... Ska åka med familjen till Söderhamn i morgon över helgen... Får förlita mig på andras vänlighet helt enkelt. Hoppas bara 740n är tillbaka tills på måndag så jag kan åka till garaget. Är fruktansvärt less på att få inbrott nu. Hoppas jag får köpa den där 240n sen nästan gratis så jag har en tredje bil, så borde jag ha fungerande bilar hela tiden. Åtminstånde en... Klart sugen på ett sånt här: www.alarmera.se/billarm.gsm.react.htm larm nu snart...
|
|
|
Post by Tuff-Tuff on May 31, 2005 13:55:05 GMT -5
Du borde installera ett james bond-larm med eldkastare som grillar sådana gangstrar som försöker göra ta sig in
|
|
|
Post by C Upp on May 31, 2005 14:13:52 GMT -5
Vore kul att montera 100 kilo sprängämnen i bilen som spränger den åt helvete vid inbrott... Det är ju inte som att den är värd så mkt, så det vore ju mest kul ;D
Nån som vet var man köper Trotyl eller liknande? Apoteket?
|
|
|
Post by Gulliz on Jan 26, 2006 14:09:43 GMT -5
Vore kul att montera 100 kilo sprängämnen i bilen som spränger den åt helvete vid inbrott... Det är ju inte som att den är värd så mkt, så det vore ju mest kul ;D Nån som vet var man köper Trotyl eller liknande? Apoteket? Ja håller med.. Spränga skulle vara skoj.. Räcker väll me ett tändstift i en plåtdunk med bensin o koppla till tändningslåset hehe.. Borde smälla fint.. //Gullis
|
|