|
Post by Zooxs on Apr 18, 2005 6:54:44 GMT -5
Tjao nu är det ju så att streetracing sessongen börjar o det tänkte vi firaq av med tribal-racing på hardrock café den 4/5 (röd dag efteråt) om det är nån som är intresserad så ta kontakt med mig så kan ja skicka upp alla biljetter på en gång typ till skägget lr nått? kan medela att d kommer bli stort mycke pumor fina bilar o sport hojjar o dom största innom racing världen kommer nog va där.... även nya bentleys sportbil me V12:A kommer stå utanför..... kom ingen anmäl intresse till mig bara:) och dyk upp på festen:)
|
|
|
Post by Zooxs on Apr 23, 2005 11:39:16 GMT -5
är det ingen som vill gå lr??? d e ju gratis o världen holablaoa... kolla även in zatzy.com
MVH zooxs!
|
|
|
Post by wagge on Apr 24, 2005 6:52:03 GMT -5
Går gärna på det. Ska kolla jobbet. Mitt jobb skiter ju tyvärr i att det är röd dag eller inte....inte om det är julafton eller nyår för den delen......dom jävlarna
|
|
|
Post by C Upp on Apr 24, 2005 15:58:00 GMT -5
Sitter lite i samma sits med jobbet. Vet inte alls hur jag jobbar därikring. Men egentligen borde vi väl kunna boka in oss och bara inte dyka upp om det skiter sig med jobb?
|
|
|
Post by Zooxs on Apr 25, 2005 6:16:21 GMT -5
ja d skulle ja kunna... men då struntar ja i at skicka upp biljetter skicka pm till mig med fullständigt namn o mobil nr plus mail adress så skrivs ni upp på listan:D ni kommer inte klaga på slitzbrudarna som ta emot er:D he he!!
|
|