|
Post by masen on Sept 24, 2005 21:19:59 GMT -5
Tycker det saknas lite presentationer av medlemar, verkar vara mer än en som åtminstone jag vet väldigt lite om. Vore bra om alla kunde fylla i en presentation...
|
|
|
Post by skagge on Sept 24, 2005 23:41:11 GMT -5
Ja, de som inte har gjort bör göra det direkt. =)
|
|
|
Post by emma on Apr 27, 2006 8:07:37 GMT -5
Hej! Jag är en tjej som tycker om bilar. Jag tycker att ni verkar ha många fina bilar! Jag undrar om man kan få vara med fast man är tjej? Min pappa är också nyfiken på att bli medlem, fast han har en diesel, fast det kanske ni inte gillar, men den har turbo. Skriv gärna till mig så att vi får kontakt.
Hälsningar Emma.
ps. Kan man få rabatt på tröjan, min pappa vill också ha en. ds.
|
|
|
Post by C Upp on Apr 27, 2006 11:20:59 GMT -5
Hejsan och välkommen. Gå gärna in och skriv lite mer om dig i Vem är du-avdelningen... Och din pappa med. Vad ni kör, vad ni gör och hur ni hittade hit och så vidare. Angående tröjorna så ligger luvtröjorna lite på is just nu pga adressbyte och lite sånt. Men T-shirtar finns det några extra beställda vet jag, vet dock inte vilka storlekar. Det är Skäggets avdelning.
Men det finns ingenting som stoppar tjejer från att bli medlemmar. Men vi vill veta vilka vi har att göra med i övrigt. Så en presentation är ett steg i rätt riktning.
Välkommen till forumet i alla fall!
|
|
|
Post by skagge on Apr 28, 2006 8:29:55 GMT -5
Hej! Jag är en tjej som tycker om bilar. Jag tycker att ni verkar ha många fina bilar! Jag undrar om man kan få vara med fast man är tjej? Min pappa är också nyfiken på att bli medlem, fast han har en diesel, fast det kanske ni inte gillar, men den har turbo. Skriv gärna till mig så att vi får kontakt. Hälsningar Emma. ps. Kan man få rabatt på tröjan, min pappa vill också ha en. ds. Välkommen! Presentera dig under "vem är du?"
|
|
|
Post by skagge on May 1, 2006 15:05:06 GMT -5
Alla nya forum-användare får gärna presentera sig!
|
|
|
Post by madness82 on May 1, 2006 16:40:23 GMT -5
Har ändrat min lite hoppas de duger.
|
|
|
Post by skagge on Nov 4, 2008 12:50:38 GMT -5
Det har kommit lite nya som inte har presenterat sig. Gör det vetja! =)
|
|