|
Post by skagge on Jan 28, 2005 22:40:54 GMT -5
Nu tar vi och röstar, sen kör vi på det som de flesta tycker! Kommer att låsa omröstningen inom ett par dagar.
|
|
|
Post by John on Jan 29, 2005 12:30:49 GMT -5
Vad röstade du på Sebbe?
|
|
|
Post by C Upp on Jan 29, 2005 12:32:09 GMT -5
Han röstade gult. Jag grönt.
|
|
|
Post by John on Jan 29, 2005 12:34:57 GMT -5
Jag och alla jag känner kör alltid på röd/gult. Kommer nog inte kunna lära om mig om grönt vinner omröstningen. I sånt fall kommer jag att bli en riktig tjuvstartare! ;D
|
|
|
Post by skagge on Jan 29, 2005 15:42:07 GMT -5
Ifall det skulle bli grönt så blir du väl träna på det Johnte!
Jag röstade på gult, blir mer direkt-start då liksom!
|
|
|
Post by Zooxs on Jan 30, 2005 16:57:38 GMT -5
Nu tar vi och röstar, sen kör vi på det som de flesta tycker! Kommer att låsa omröstningen inom ett par dagar. d e själv klart gult!! d e ju för fan som om man skulle vänta med att köra när startern under dom vilda sommarnätterna släpper händerna ovanför huvudet. Vadå ska man inte köra förens han har händerna vid midjan då eller.. Ja tror att grönt är en komentar från någon som e rädd om lappen bara!!
|
|
|
Post by C Upp on Jan 30, 2005 21:32:51 GMT -5
Nä, grönt är en menat för att man inte ska behöva stå och varva startvarv hela tiden det är rött. Eller va totalt oförberedd när gullampan tänds. Kolla in en startgran så är det gult innan du får åka. Åker du vid gult så förlorar du.
Men jag sållar mig till det folk röstar på. Men i mitt hjärta vet jag att man åker på Grönt.
|
|
|
Post by Zooxs on Feb 1, 2005 15:25:51 GMT -5
Nä, grönt är en menat för att man inte ska behöva stå och varva startvarv hela tiden det är rött. Eller va totalt oförberedd när gullampan tänds. Kolla in en startgran så är det gult innan du får åka. Åker du vid gult så förlorar du. Men jag sållar mig till det folk röstar på. Men i mitt hjärta vet jag att man åker på Grönt. Ja fick iaf lära mig när ja skulle ta kortet att man kan titta på dom andra ljusen i korsningen så man har en hum om när d ska slå om.. då slipper man hålla dundervarv hela tiden om man nu måste d för att komma iväg;P he he!! en del har d ju inte så lätt me d där o komma iväg.... vet inte men själv tänker ja ju inte vänta, när startern slåpper fingrarna då kör ja!! o då e min åsikt att så fort den röda lampan släcks så e d full fart frammåt... sen kan folk få rösta va dom vill ja tänker inte vända kappan efter vinden...
|
|
|
Post by skagge on Feb 1, 2005 15:59:12 GMT -5
Omröstningen kommer att låsas imorgonkväll [Onsdag]. /Seno
|
|
|
Post by C Upp on Feb 1, 2005 16:08:40 GMT -5
Killen har bråttom...
|
|
|
Post by Zooxs on Feb 2, 2005 16:41:02 GMT -5
Killen har bråttom... har iaf nått o ha bråttom i: ;D
|
|
|
Post by skagge on Feb 3, 2005 4:26:15 GMT -5
Då är det klart, möter man någon från rödljus racing vid ett rödljus, kör man på gult!!
|
|
|
Post by C Upp on Feb 3, 2005 12:35:49 GMT -5
då e min åsikt att så fort den röda lampan släcks så e d full fart frammåt... Och när släcks den röda lampan? Jo, det ska jag tala om för dig, när den gröna tänds! Det är först RÖTT... Sen RÖDGULT... Sen GRÖNT när din fina röda lampa släcks... Det du... Men nu kör vi visst på gult så... Okej.
|
|
|
Post by Zooxs on Feb 4, 2005 3:45:58 GMT -5
Och när släcks den röda lampan? Jo, det ska jag tala om för dig, när den gröna tänds! Det är först RÖTT... Sen RÖDGULT... Sen GRÖNT när din fina röda lampa släcks... Det du... Men nu kör vi visst på gult så... Okej.
|
|
|
Post by C Upp on Feb 4, 2005 5:30:43 GMT -5
|
|